Po javnosti neznanih navodilih Evropske komisije je Vlada na tajnih sestankih ESS (s t.i. socialnimi partnerji) že sprejela ključne odločitve za leti 2015-16
Ključne odločitve naslednjih dveh let za Slovenijo, o katerih bi se naj sindikati javnega sektorja in ostali še pogajali, so tako imenovani socialni partnerji na zaprtih tajnih sejah Ekonomsko socialnega sveta - ESS že sprejeli. Po pogajanjih z ostalimi sindikati pod vodstvom dvoličnih sindikalnih voditeljev z močno politično podporo, bodo v imenu vseh slovenskih delavcev sindikati (kljub nasprotovanju nekaterih) složno vse podprli in na koncu bodo poslanci v preteklem mesecu na ESS že sprejete ključne odločitve le še formalno potrdili v Državnem zboru.
Razkrivamo dokumente, ki smo jih pridobili v Konfederaciji slovenskih sindikatov, o katerih vlada še ne želi govoriti in v pojasnilih medijem soglasno obljublja boljše čase ter, da bo več govora o podrobnostih o očitno danes tajnih dokumentih jeseni. V sredo sprejeta NACIONALNI REFORMNI PROGRAM 2015 - 2016 in PROGRAM STABILNOSTI - DOPOLNITEV 2015 na 34. redni seji vlade sta nastajala na tajnih sejah Ekonomsko socialnega sveta po navodilih oz. na podlagi javnosti nepoznanega in tudi tukaj objavljenega Poročila o državi – Slovenija 2015 Evropske komisije z datumom 18. marec 2015.
Konfederacija slovenskih sindikatov je kot predstavnik več sindikatov javnega in zasebnega sektorja na sejah Ekonomsko socialnega sveta želela legitimno in legalno sodelovati ali vsaj prisostvovati (kot doslej) pri sprejemanju v sredo na vladi sprejetih in včeraj poslanih dokumentov v Bruselj (tukaj objavljenih) ni mogla prisostvovati, saj ji je to bilo prepovedano. Ob tem je pomembno, da prisostvovanje do 20. marca letos sploh ni bilo problematično in smo se sej ESS nemoteno udeleževali po predhodni najavi prisotnosti. V povezavi spodaj je objavljena komunikacija s sekretarko ESS Natalijo Berlec od 20. marca dalje in z dopisom predsednika ESS Branka Meha potrjena prepoved prisostvovanja in sodelovanja predsedniku Konfederacije slovenskih sindikatov in ostali javnosti. Na sejah so želeli sodelovati tudi predstavniki civilne družbe, državljank in državljanov, a jim to ni bilo dovoljeno in so bili iz seje odstranjeni, na naslednji seji pa je ob zasedanju ESS bila prisotna policija.
Naj spomnimo, Ekonomsko socialni svet deluje na podlagi Dogovora o politiki plač v gospodarstvu za leto 1994, ki je bil sprejet v okviru takratnega Socialnega sporazuma. Edini dokument v nadaljevanju, ki opredeljuje delovanje ESS so njihova lastna pravila delovanja in ničesar drugega, do tukaj ni nič spornega, a v Konfederaciji slovenskih sindikatov smo prepričani, da vsebine o katerih razpravlja ESS in o njih sprejema odločitve ne sodijo na tajne za javnost zaprete seje. To je še posebej sporno zaradi aktivnega sodelovanja vlade na sejah ESS, ki sprejete odločitve potrjuje in pošilja neposredno v Bruselj Evropski komisiji in to brez vednosti poslancev, ki morajo v Državnem zboru kasneje potrjevati vladne predloge zakonov, predstavljene kot zahteve Evropske komisije, pred tem pa se običajno z njimi še strinja večina sindikatov, predvsem tistih, ki aktivno sodelujejo že na tajnih sejah ESS, ostali pa se ne strinjajo ali soglašajo pod močnim vplivom prvih. Tudi to se nam v konfederaciji zdi sporno, da se predsednik Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije podpisuje pod dokumente Republike Slovenije - Ekonomsko socialnega sveta z glavo in grbom Republike Slovenije, kot izhaja iz spodaj objavljenega dopisa in to celo poslano iz glavne pisarne Generalnega sekretariata Vlade RS, e-pošta v povezavi spodaj. Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je prostovoljna organizacija in legitimno niti legalno ne more voditi države in se podpisovati v njenem imenu.
V Konfederaciji slovenskih sindikatov smo žalostni, da moramo na praznik dela 1. maj objavljati tako pomembne v tajnosti sprejete dokumente, ki bodo krojili usodo Slovenije dveh in več let pod pretvezo zahtev Evropske komisije. Menimo, da je s tako pomembnimi dokumenti potrebno seznaniti slovensko javnost in sindikate, da bodo vedeli o čem se bi naj še pogajali, zato jih pa tudi objavljamo. Objavljamo tudi dokumente, ki razkrivajo način sprejemanja ključnih odločitev za Slovenijo mimo poslancev, ki smo jih izvolili za odločanje o naši usodi in v našem imenu. Kot so pri prodaji slovenskih podjetij sindikati v ESS ves čas sodelovali pri sprejemanju odločitev za prodajo in vzporedno v javnosti nastopali odločno proti prodaji, se očitno v dvojni vlogi pojavljajo pri sprejemanju vseh za Slovenijo pomembnih odločitev.
Čestitke vsem slovenskim delavcem za njihov praznik, ŽIVEL 1. MAJ.
Razkrivamo dokumente, ki smo jih pridobili v Konfederaciji slovenskih sindikatov, o katerih vlada še ne želi govoriti in v pojasnilih medijem soglasno obljublja boljše čase ter, da bo več govora o podrobnostih o očitno danes tajnih dokumentih jeseni. V sredo sprejeta NACIONALNI REFORMNI PROGRAM 2015 - 2016 in PROGRAM STABILNOSTI - DOPOLNITEV 2015 na 34. redni seji vlade sta nastajala na tajnih sejah Ekonomsko socialnega sveta po navodilih oz. na podlagi javnosti nepoznanega in tudi tukaj objavljenega Poročila o državi – Slovenija 2015 Evropske komisije z datumom 18. marec 2015.
Konfederacija slovenskih sindikatov je kot predstavnik več sindikatov javnega in zasebnega sektorja na sejah Ekonomsko socialnega sveta želela legitimno in legalno sodelovati ali vsaj prisostvovati (kot doslej) pri sprejemanju v sredo na vladi sprejetih in včeraj poslanih dokumentov v Bruselj (tukaj objavljenih) ni mogla prisostvovati, saj ji je to bilo prepovedano. Ob tem je pomembno, da prisostvovanje do 20. marca letos sploh ni bilo problematično in smo se sej ESS nemoteno udeleževali po predhodni najavi prisotnosti. V povezavi spodaj je objavljena komunikacija s sekretarko ESS Natalijo Berlec od 20. marca dalje in z dopisom predsednika ESS Branka Meha potrjena prepoved prisostvovanja in sodelovanja predsedniku Konfederacije slovenskih sindikatov in ostali javnosti. Na sejah so želeli sodelovati tudi predstavniki civilne družbe, državljank in državljanov, a jim to ni bilo dovoljeno in so bili iz seje odstranjeni, na naslednji seji pa je ob zasedanju ESS bila prisotna policija.
Naj spomnimo, Ekonomsko socialni svet deluje na podlagi Dogovora o politiki plač v gospodarstvu za leto 1994, ki je bil sprejet v okviru takratnega Socialnega sporazuma. Edini dokument v nadaljevanju, ki opredeljuje delovanje ESS so njihova lastna pravila delovanja in ničesar drugega, do tukaj ni nič spornega, a v Konfederaciji slovenskih sindikatov smo prepričani, da vsebine o katerih razpravlja ESS in o njih sprejema odločitve ne sodijo na tajne za javnost zaprete seje. To je še posebej sporno zaradi aktivnega sodelovanja vlade na sejah ESS, ki sprejete odločitve potrjuje in pošilja neposredno v Bruselj Evropski komisiji in to brez vednosti poslancev, ki morajo v Državnem zboru kasneje potrjevati vladne predloge zakonov, predstavljene kot zahteve Evropske komisije, pred tem pa se običajno z njimi še strinja večina sindikatov, predvsem tistih, ki aktivno sodelujejo že na tajnih sejah ESS, ostali pa se ne strinjajo ali soglašajo pod močnim vplivom prvih. Tudi to se nam v konfederaciji zdi sporno, da se predsednik Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije podpisuje pod dokumente Republike Slovenije - Ekonomsko socialnega sveta z glavo in grbom Republike Slovenije, kot izhaja iz spodaj objavljenega dopisa in to celo poslano iz glavne pisarne Generalnega sekretariata Vlade RS, e-pošta v povezavi spodaj. Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je prostovoljna organizacija in legitimno niti legalno ne more voditi države in se podpisovati v njenem imenu.
V Konfederaciji slovenskih sindikatov smo žalostni, da moramo na praznik dela 1. maj objavljati tako pomembne v tajnosti sprejete dokumente, ki bodo krojili usodo Slovenije dveh in več let pod pretvezo zahtev Evropske komisije. Menimo, da je s tako pomembnimi dokumenti potrebno seznaniti slovensko javnost in sindikate, da bodo vedeli o čem se bi naj še pogajali, zato jih pa tudi objavljamo. Objavljamo tudi dokumente, ki razkrivajo način sprejemanja ključnih odločitev za Slovenijo mimo poslancev, ki smo jih izvolili za odločanje o naši usodi in v našem imenu. Kot so pri prodaji slovenskih podjetij sindikati v ESS ves čas sodelovali pri sprejemanju odločitev za prodajo in vzporedno v javnosti nastopali odločno proti prodaji, se očitno v dvojni vlogi pojavljajo pri sprejemanju vseh za Slovenijo pomembnih odločitev.
Čestitke vsem slovenskim delavcem za njihov praznik, ŽIVEL 1. MAJ.